کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747261412 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317582 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ابزارهای کدنویسی توسعه مایکروسافت اج به Visual Studio آمد

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت خبر داد که ابزارهای کدنویسی توسعه مرورگر مایکروسافت اج به افزونه Visual Studio Code آمد تا برنامه نویسان بتوانند ابزارهای ساخت برنامه نامبرده را به پلتفرم ویرایش کدهای مایکروسافت بیاورند.

مایکروسافت مایکروسافت اج Visual Studio VS Code برنامه نویسی

این افزونه به توسعه دهندگان کمک می کند تا از ابزارهای درونی Elements و Network برنامه Visual Studio Core بهره ببرند تا مشکلات ظاهری محصولاتشان را مرتفع سازند. هدف آن است که برنامه نویسان دیگر نیازی نباشد میان ویرایشگر مرورگر و برنامه های از بین برنده باگ سوئیچ شوند.

مایکروسافت می گوید که این افزونه روند کاری برنامه نویسان را ساده تر خواهد کرد و اجرای برنامه های از بین برنده باگ را سرعت خواهد بخشید. بر این اساس، کاربران از این پس می توانند به یک مرورگر متصل شوند و در نرم افزاری که آیکونی در تسک بار ندارد، اقدامات مدنظرشان را صورت دهند.

تیم توسعه دهندگان مایکروسافت اج می گوید:«« سوئیچ شدن میان مرورگر و ویرایش کننده کدها، باعث می شود تا جریان کاری مدام مختل گردد زیرا باید همیشه از یک برنامه به برنامه دیگر بروید»».

تنظیمات این افزونه به کاربران اجازه می دهد مرورگر به جای اینکه به صورت یک پنجره جداگانه اجرا شود، در سمت چپ ویرایشگر نرم افزار ظاهر گردد.

به علاوه، یک تب به نام Network در Edge Tools افزونه Visual Studio Code وجود دارد. لازم به ذکر است که مایکروسافت پیش از این یک افزونه جداگانه را عرضه کرده بود تا Edge DevTools Network را با Visual Studio Code همگام سازی کند. در حال حاضر پنجره Network به صورت پیش فرض خاموش است اما مایکروسافت می خواهد با توجه به نظرات کاربران نحوه کارایی آن را مشخص نماید.

مایکروسافت مایکروسافت اج Visual Studio VS Code برنامه نویسی

کمپانی مالک ویندوز یادآور می شود که این افزونه تنها با مایکروسافت اج کرومیومی کار می کند و ربطی به کروم ندارد.

مهمترین ویژگی های این افزونه، ابزارهای از بین برنده باگ و ابزارهای ضمیمه خودکار فایل های مختلف می باشند. به علاوه، در نوار کناری، قسمت هایی که می توان باگ های آنها را از بین برد، نمایش داده خواهد شد تا دیگر نیاز نباشد توسعه دهندگان مدام میان برنامه ها سوئیچ گردند.

در پایان اشاره کنیم که می توان افزونه ابزارهای مخصوص توسعه دهندگان را از فروشگاه Visual Studio Marketplace دانلود کرد.

 

 
منبع: zdnet.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47789 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/13 تعداد مشاهده: 2303
سافت گذر